miercuri, 20 iunie 2012

L'OREAL Paris = Infaillible???

Buna fetelor!

Astazi va prezint 3 produse marca L'OREAL Paris; nu am fost niciodata un mare fan,insa am gasit produse care mi-au placut foarte mult,altele cu care nu m-am imprietenit sub nicio forma,altele mediocre... Sa vedem care din ele este...fara cusur. :D












1. L'OREAL Color Infaillible (007 Unlimited Sky)











Acesta este clar unul dintre produsele mele preferate.  Initial am crezut ca este un fard pulbere si imi era teama sa nu risipesc produsul;consistenta este una foarte interesanta,cremoasa desi nu este un produs crema. Se aplica foarte usor si rapid,nu este nevoie sa se insiste cu un al doilea strat,are un finis metalic,puternic pigmentat.
Imi place recipientul in care este depozitat si pastrez acea protectie care mentine fardul presat.
Sunt multumita si de rezistenta si persistenta fardului,mi se pare ca face fata cu brio unei zi toride.
Imi doresc si alte nuante,categoric!


2. L'OREAL Resist & Shine






Acest produs este ceva nou pentru mine si trebuie sa recunosc ca am fost putin in dilema la prima vedere.
Daca este manuit cum trebuie se obtine o manechiura frantuzeasca perfecta. La inceput a fost destul de greu fara benzi... Imi place ca rezista mai multe zile pe unghii,am avut mereu problema asta,nu am gasit o nuanta de alb care sa reziste pe varfuri mai mult de o zi.  Imi este putin peste mana modul acesta de aplicare,mi se pare ca aluneca rau varful pe suprafata unghiei,trebuie sa mai lucrez la asta.

3. L'OREAL Infaillible lip liner










O nuanta placuta de lipliner dar mi-ar fi placut sa fie mai pigmentata si mina mai moale. Mai sus puteti vedea cum arata intr-un strat,respectiv mai multe straturi. Il folosesc de obicei ca baza pentru rujurile nude. Nu stiu daca mareste foarte mult rezistenta rujului,cam ca orice lipliner...


O zi placuta va doresc!!


Alex