duminică, 10 iunie 2012

7 intrebari,ce credeti ca am raspuns?

Am primit acest tag de la Alexia si Minnie Angel carora le multumesc tare mult ca s-au gandit la mine. 

1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
Hm...Sincer nu mi-as dori "sa traiesc" intr-o carte,in primul rand pentru ca toti traim o poveste si o drama si ne descurcam destul de greu si asa,ce ar fi daca am trai viata ca in paginile unui roman? Poate daca as putea sa-mi croiesc viitorul singura mi-ar surade ideea. Am destule carti preferate,majoritatea au un final nefericit,majoritatea sunt triste,ori noi tindem in general spre o viata mai buna.Cel mai recent m-a impresionat trilogia "Jocurile Foamei",o lectura pe care am devorat-o si o recomand oricui.
In materie de filme gusturile sunt cam aceleasi. Preferatele sunt " Silence of the lambs","Black Swan", "V for Vendetta","Pearl Harbor","Brave Heart","Games of Thrones"(serial),"Spartacus"(serial),etc.;ecranizari de exceptie,povesti impresionane dar...triste.
In ultima vreme am ascultat Lana del Rey,imi plac melodiile ei,preferatele ar fi Blue Jeans si Burn to die.


2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus? 
Intotdeauna mi s-a parut ca numele meu este prea...comun,poate acesta mi-a fost sortit asa ca... 


3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?
Sunt cateva locuri in lume in care as vrea sa ajung,in special acelea ticsite de arta.. In primul rand vreau sa sjung la Sighisoara,aici,in Romanica noastra. Parisul m-a fascinat intotdeauna prin eleganta,bucataria franceza,stilul de viata,etc. Venetia este o atractie pentru mine,este romantic,o lume in care timpul sta pe loc. Nu cred ca imi doresc sa  traiesc in alta tara, sunt strans legata de casa si de spatiul meu intim,nu cred ca mi-as gasi locul altundeva.


4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Visele se implimensc uneori,in cazul meu nu au fost cele mai fericite.Nu stiu daca sunt superstitioasa dar uneori visele ma nelinistesc.


5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
Nu imi vine nimic altceva decat libertate...poate nu sunteti de acord cu mine... oamenii sunt  fiinte captive in propriul suflet,incapabile sa-si gaseasca linistea in lumea asta...


6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o? 
 Nu stiu daca ar fi o persoana anume,mi-ar placea sa  ma aflu in pielea unui barbat pentru o perioada scurta de timp,ar fi o experienta...


7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?  
Nu ma pot imagina intr-o asemenea ipostaza,in general ma panichez repede pentru lucruri nesemnificative,nici nu as putea sa-mi imaginez asa ceva...Teroare! 


Mi-ar placea tare mult daca ati vrea sa preluati acest tag,am o lista lunga de preferate si mi-ar fi tare greu sa nominalizez pe cineva,asa ca mi-ar placea sa-l faca oricine are placerea sau daca doriti astept raspunsurile voastre la sectiunea "Comentarii"




O seara placuta va doresc!


Alex