joi, 12 aprilie 2012

Step by Step Tutorial: Neutral

Buna fetelor!

Pentru ca mai multe dintre voi mi-ati sugerat un tutorial step by step,mi-am propus sa incerc sa fac asta cat mai des;astazi va propun un machiaj in culori neutre asortat unor buze rosii delicioase. Machiajul se vrea a fii unul fin,elegant,romantic,potrivit pentru pentru zi/seara,sau pentru orice ocazie. Pentru buze se poate opta pentru orice nuanta de ruj,fuchsia poate,corai,peach,roz,nude..insa eu sunt amatoare de rosu,mi se pare potrivit pentru ceea ce am vrut sa transmit.

Look-ul final:







Machiajul ochilor:



* Pleoapa a fost pregatita cu fond de ten si pudra;sprancenele conturate cu un fard maro mat.
Un truc la care apelez pentru a crea iluzia unor sprancene putin mai ridicate este aplicarea unui creion alb sau nude sub spranceana,estompat si fixat cu un fard bej usor sidefat(sau orice alta nuanta potrivita pentru highlighter).
In cazul de fata am urmarit obtinerea unui efect difuz estompand liniile dure si alungirea ochiului.
Primul pas este "linierea genelor" cu un creion moale,negru,urmand sa fie estompat cu o pensula rigida(eu prefer angled brush).




*Creionul a fost fixat cu un fard maro inchis,mat,liniile sunt estompate usor folosind o pensula mica,rotunjita pentru detalii(o pensula creion).
In pliu a fost aplicata aceiasi nuanta de maro,indulcit cu o nunta culoarea mierii(+ bej galbui). Acestea au fost aplicate si pe pleoapa mobila in continuarea fardului maro avand grija sa amestec bine culorile(am folosit o pensula pentru blending putin mai micuta decta una obisnuita)
Pleoapa inferioara a fost conturata similar celei superioare.
Pentru iluminare am ales un fard alb cu aspect metalic aplicat in coltul intern si in cantitate mica pe arcada in cel mai inalt punct al sprancenei.



*Pe linia apei am aplicat un creion nude.
Am aplicat corector sub ochi si l-am fixat imediat cu pudra.
As fi putut sa aplic rimel si machiajul ochilor ar fi fost gata insa am hotarat sa aplic gene false manunchiuri,efectul este natural si categoric mai placut decat daca as fi incercat sa-l obtin cu mascara.



 *Ultimul pas este aplicarea rimelului pentru  a ajuta genele false sa se amestece cu cele naturale.

Machiajul buzelor:


 
 *Nu toate am fost dotate cu niste buze pline,frumos conturate,insa iluzia unor buze voluminoase este usor de creat. Cu ajutorul unui creion de aceiasi nuanta cu rujul au fost conturate buzele in forma dorita. Cu acelasi creion se umple tot spatiul ramas formand o baza pentru ruj. Pentru ultimul pas folosesc o pensula pentru a controla mai bine produsul. Mie imi place pensula de la Oriflame(care are si un capat pentru articeancan),forma este potrivita pentru mine si este destul de rigida astfel incat eu detin controlul.


*Acest pas nu este obligatoriu insa eu nu il sar atunci cand port buze inchise la culoare.
Cu o pensula pentru concealer am aplicat un corector alb(se poate folosi creion alb sau nude) pentru a curata si evidentia curbele buzelor.
Dupa ce a fost atent estompat se fixeaza cu pudra(la fel ca orice produs cremos).
Se poate aplica glos transparent pe centrul buzelor pentru mai mult volum insa eu am sarit peste acest pas.

Rezultatul final este acesta:






Produse folosite:

Pentru ten: Baza de machiaj Nyx
                 Seventeen Natural Velvet Matte Foundation(No.4 True Beige) 
                 Concealer Love Alpha(01)
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)
                 Bronzer Gosh (Warm Tan)
                 Blush Sleek( Rose Gold)
                   
 Pentru ochi: Paleta Au naturel + 88 Warm
                  Creion Radiance Cosmetics(Black)
                 Creion Oriflame(Nude)
                  X-TRAORDINAIRE Mascara Seventeen(Black)
                  Gene false No name
                  Adeziv DUO                            
Pentru buze:
                  Creion retractabil Seventeen (Real Red)
                  Ruj Seventeen          

               
 Va doresc o zi  frumoasa!

Alex