marți, 27 decembrie 2011

Top 5 produse sub 20 ron

Buna fetelor!

Acum ceva timp a circulat un tag prin blogosfera,am urmarit postarile fetelor si le gasesc foarte utile asa ca m-am gandit sa fac si eu un top 5 al produselor preferate care nu depasesc 20 de lei.

1. Blush Trendy By Cosbell
     (Aprox.10 RON)





*Textura fina,placuta, culoarea nu este foarte pigmentata.Imi place acel finish stralucitor,ilumineaza foarte frumos obrazul.

2. Soft & Natural Pressed Powder (Trendy By Cosbell)
(19 RON)




    *Acoperire buna,aspect natural,rezistenta destul de buna.

3.   Avon superSHOCK gel eyeliner 
(Aprox 10-14RON)


                                
* Acesta este produsul pe care il cumpar inainte sa-l termin sa nu cumva sa nu-l mai gasesc in catalog.Imi place  mult pentru ca este cremos,foarte pigmentat si rezista intreaga zi fara probleme. De asemenea,este util pentru mici detalii si umbre intrucat se intinde usor dar nu atat incat sa ajung cu el pana la tample.Pentru mine este indispensabil.

4.Very Me Eyeliner
(8 RON)

             

*Sunt foarte incantata de acest tus colorat chiar daca initial nu aveam prea mari sperante de la el. Imi place nuanta,destul de intensa,consistenta este potrivita...Pe mine m-a surprins placut si vreau sa am si celelalte nuante.


4.Ruj Avon
(10-15 RON)










  *Acestea sunt rujurile preferate de la Avon(mai este si nuante Peach Perfect dar am uitat sa fotografiez rujul). Au textura hidratanta,catifelata lucioasa si rezista destul de bine pe buze. Am o slabiciune cand le vad in catalog,din gama Colordisiac vreau cateva,nuantele sunt foarte dragute.


As putea sa ma intind mai mult,lista ar putea fi mult mai lunga dar m-am limitat si eu asa cum au facut toate fetele.

Poate va este utila aceasta postare. :P


O seara frumoasa!
:*:*
Alex


* Ulterior Sunshine m-a intrebat daca am niste poze mai clare cu modelul care apare in poza cu tusul Very Me;am din intamplare,insa acestea au fost facute dupa 3 zile de la realizare si oja incepuse sa sara deja(in plus nu e nici cel mai fericit model al meu desi se dorea a fi unul asa, mai festiv pentru sarbatori:D)
:*:*