joi, 1 decembrie 2011

Make-up:Sophisticated

Buna fetelor!

Nu cred ca este prea potrivit numele ales,cred ca m-am gandit jumatate de ora...In ultima vreme am realizat mai mult look-uri dramatice asa ca am simtit nevoia sa-mi  indulcesc putin trasaturile cu nuante pastelate. Voiam ceva finut insa am ales pentru buze o nuanta puternica de ruj care sa confere look-ului un aer sofisticat dar si forta in acelasi timp(ar fi mers pe buze si o nuanta de roz dar imi place sa pun in machiaj un element care sa domine si mi s-a parut potrivit acest ruj,daca batea putin spre mov ar fi fost perfect).





Produse folosite:
Pentru ten: Shills BB cream
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Corector Ideal Shade(Fair)
                 Pudra Trendy by Cosbell(Natural Rose)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush MAC(Coy Girl)
                 Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta 88 Matal Mania+ 88 Warm
                  Tus gel Love Alpha(Black)       
                  Revlon Beyond Natural Mascara(Black)
                  Gene false Red Cherry(107 Black)              
Pentru buze:


                Creion contur buze No name
                Ruj Farmasi(16)


O seara frumoasa!
:*:*