duminică, 4 decembrie 2011

Make-up:Christmas Eve

Buna fetelor!

Cred ca ati citit deja intr-o postare anterioara ca ador aceasta perioada a anului,pe mine m-a cuprins devreme melancolia specifica,imi era dor de muzica de sezon,de filmele dedicate Craciunului,de bradutul impodobit,incet,incet totul va fi cuprins de magie.
Pentru ca este perioada mea preferata din an mi-am propus sa realizez cateva look-uri care mi se par potrivite pentru sarbatoarea Craciunului sau machiaje inspirate de aceasta sau de elementele caracteristice.
 Sper sa va placa!

















Produse folosite:
Pentru ten:  Shills BB cream+ Revlon ColorStay
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Pudra Trendy by Cosbell(Natural Rose)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Trendy by Cosbell(Light Salmon)
                 Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta Sleek Original+ 88 Warm
                  Creion dermatograf Ruby Rose
                  Eyeliner gel SuperShock Avon(Black)
                  Tus gel Love Alpha(Black)       
                  Revlon Beyond Natural Mascara(Black)
                  Gene false Red Cherry(107 Black)              
Pentru buze:


                Creion contur buze No name(Red)
                Ruj Avon (Red 2000)


O seara frumoasa va doresc!
:*:*

Alex