vineri, 11 noiembrie 2011

Make-up:Brown Smokey

Buna fetelor!

Am avut o saptamana plina si am absentat de pe blog dar promit sa recuperez. Am revenit cu un look in nuantele pe care le-am folosit cel mai des in ultimul timp. Desi prefer culorile in machiaj mi-am dat seama ca de la o vreme am tot mers pe culori neutre,sau nuante de maro fara prea multe combinatii. Acum ca s-a stricat vremea parca nu imi mai vine nici sa  pun un ruj corai sau roz pe buze,ori e deprimanta atmosfera de afara ori sunt eu in pana de inspiratie...:D






Produse folosite:
Pentru ten: Revlon ColorStay (150Buff)   +Shills BB cream

                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Pudra Trendy by Cosbell(Natural Rose)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Trendy by Cosbell(Light Salmon)
                 Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta 88 Warm
                  Eyeliner gel SuperShock Avon(Black)
                  Tus gel Love Alpha(Black)       
                  Wonder Lash Intense Mascara Oriflame 
                                  
Pentru buze:


                Creion contur buze Flormar(No.201)
                Ruj No name

* Fotografiile au fost facute dupa cateva ore de la realizarea machiajului,va rog sa scuzati eventualele modificari care au avut loc in acest timp.


O seara frumoasa va doresc!

:*:*


Alex