sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Cadourile revistei Story II

Buna fetelor!

Am avut o perioada in care nu am avut timp sa realizez look-uri dar o sa profit de sfarsitul acesta de saptamana si voi reveni.
Revista Story continua sa ne incante,saptamana aceasta ne ofera o paleta de farduri de pleoape Radiance Cosmetics.




Fardurile sunt depozitate intr-o carcasa neagra cu aspect mat, destul de solida, zic eu,cred ca ar rezista  bine in urma unui contact cu solul. :D La interior se gaseste  un aplicator destul de bun,foarte asemanator cu cel din  paletele Sleek si o oglinda micuta pe care eu nu o gasesc utila.
Despre fardurile am numai cuvinte de lauda,majoritatea sunt pigmentate,au o consistenta cremoasa si se amesteca foarte bine intre ele.




Revista Story ne-a daruit pana acum  paleta de farduri si setul de blush impreuna cu lac de unghii iar pe  data de 5 decembrie urmeaza setul gloss si creion dermatograf.


O zi minunata va doresc!

:*:*

Alex