luni, 17 octombrie 2011

Review: Paleta ORIGINAL I-Divine

Este o nebunie peste tot cu aceste palete de la Sleek,febra m-a cuprins si pe mine, sunt cu adevarat niste palete foarte bune.Am sa va spun parerea mea despre paleta Original.

Prima data cand am pus mana pe paleta mi s-a parut destul de micuta,insa nuantele sunt echilibrate,suficiente,la prima vedere ai zice ca nu incap 12 nuante. Ambalajul este foarte dragut,la fel si recipientul in care se afla pastilutele de fard;carcasa este confectionata din plastic solid,foarte rezistent.(spun asta pentru ca,din neatentie, mi-a picat paleta pe gresie si nu a patit nimic,nicio zgarietura si cel mai important,spre mirarea mea, fardurile nu s-au faramitat,au ramas intacte...ma gandeam ca nu mai recuperez nimic din ea).

Alt lucru notabil este rezisenta,fara primer...deci nu am ce sa comentez iar nuantele sunt absolut incantatoare,foate  pigmentate, deosebite si usor de amestecat.




Majoritatea nuantelor sunt metalice,satinate iar unele contin si particule foarte fine de sclipici,singura nuanta mata este Black,un negru intens. Este adorabila aceasta paletuta,ii mai lipseste o nuanta deschisa usor perlata pentru highlighter,in rest contine cam tot ce e nevoie pentru un look.




Arata  foarte bine aceste palete,sunt foarte variate,una mai deosebita ca cealalta...ar fi frumos sa le avem pe toate...;)) dar pana atunci  Cosmetic  Style ne  ispiteste cu celelalte palete din colectia Sleek.Arata minunat toate.


O seara frumoasa va doresc!


Alex