marți, 27 septembrie 2011

Review Metal Mania Palette

Buna fetelor!
Astazi am placerea sa va vorbesc despre paleta 88 Metal Mania. Am avut bucuria sa o incerc in urma concursului Venetian Mask organizat de Anda impreuna cu Cosmetic Style.

Pastilutele de fard sunt prezentate intr-o carcasa de plastic mat de culoare neagra.Aceasta  contine o oglinda si doua aplicatoare cu buretei.
Dupa cum spune si numele, paleta contine culori metalice in marea majoritate dar si culori satinate sau usor satinate. Nuantele sunt foarte deosebite,in functie de cum pica lumina culoarea luciului se schimba.Am gasit nuante de alb care au o stralucire roz in lumina,sau nuante de mov cu tenta de albastru,roz cu tenta de albastru sau de mov,ciclam cu reflexii de albastru,nuante de maro cu reflexii metalice,roz prafuit,bejuri cu tenta de roz si multe altele...nu stiu daca se intelege...ideea este ca majoritatea culorilor au pe piele un finish  foarte deosebit care nu este regasit in alte palete de farduri,sau cel putin eu nu am gasit...
In paleta exista si cateva farduri care au o compozitie  mai prafoasa,insa deloc deranjant,unele pastilute sunt mai tari altele mai moi sau mai “cremoase”,intensitatea difera de asemenea,dar in general sunt foarte pigmentate.
Aplicarea este destul de usoara,acest lucru depinde si de intensitatea si textura culorilor dar in orice caz se amesteca foarte bine si nu au tendinta sa dispara de pe pleoapa in momentul estomparii.Rezistenta este mare,dupa 8 ore fardurile erau intacte,asta in conditiile in care nu am folosit primer inainte de utilizare.
Sunt foarte incantata de aceasta paleta,culorile sunt cu totul deosebite.




Cam asa arata culorile,se poate vedea cat de pigmentate sunt insa nu am reusit sa surprind si acel luciu ce face atat de deosebita paleta.Nuantele sunt putin mai inchise in realitate.






O zi minunata va doresc!

:*:*

Alex